NL EN

Een klacht melden

Wij doen ons uiterste best om u van een optimale kwaliteit producten en dienst- verlening te voorzien.

Toch kan het voorkomen dat u ergens niet helemaal tevreden over bent: aarzel niet en meld het ons. Dat houdt ons scherp, u tevreden en wij kunnen onze service verbeteren.

Hoe een klacht melden?

1. Telefonisch

Neem contact op met de Xafax helpdesk via telefoonnummer 072 - 566 7420. Uw klacht nemen wij direct in behandeling. Op werkdagen is de helpdesk bereikbaar van 8.00 uur tot 17.00 uur.

2. Via E-mail

U kunt ons e-mailen via het online contactformulier. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

14-02-2019
82% van de Nederlanders nog niet bekend met nieuwe Europese betaalrichtlijn PSD2.
lees meer...
11-02-2019
Xafax en Infra24 bundelen krachten
lees meer...
06-02-2019
Mobiel bankieren en contactloos betalen overstijgen internetbankieren en pinnen
lees meer...
10-10-2018
Xafax introduceert de FastLoader!
lees meer...
Ja, ik wil graag de Xafax nieuwsbrief ontvangen Aanmelden