NL EN

EasyAccount+ beheer- en betaalsysteem voor bibliotheken

EasyAccount+ (EAP) is een totaaloplossing voor het beheren, betalen en registreren van vele faciliteiten in de bibliotheek.

EAP bestaat uit slimme selfservice modules waarmee u voor uw leden en niet-leden een uiterst gebruiksvriendelijke (betaal)omgeving creëert.

Daarnaast houden uw medewerkers meer tijd over voor hun primaire werkzaamheden. De EAP modules sluiten perfect op elkaar aan en zijn eenvoudig te koppelen aan uw bibliotheeksysteem. 

Voordelen EasyAccount+

•  Veilig en snel betalen
•  Automatische verwerking, betaling en rapportage
•  Flexibel en gebruiksvriendelijk
•  Toegang voor leden en niet-leden
•  Eenvoudige beheersbaarheid
•  Te koppelen aan ieder bibliotheek-systeem

EasyAccount+modules

•    EasyDesktop - beheren van publieke werkstations
•    PinStation - Cashless betaalautomaat
•    EasyPrint - betaald printen en kopiëren
•    EasyWebPrint
•    Slimme Werkplek - volledige ontzorging van PC beheer (nieuw)
•    Xafax 3D Print - uniek 3D print concept (nieuw)


15-05-2019
Nederlanders hebben vertrouwen in contant geld
lees meer...
13-03-2019
CSG Reggesteyn blij met overstap naar cloudbased printen
lees meer...
12-03-2019
Xafax presenteert Slimme oplossingen op het Nationale Bibliotheekcongres 2019
lees meer...
14-02-2019
82% van de Nederlanders nog niet bekend met nieuwe Europese betaalrichtlijn PSD2.
lees meer...
Ja, ik wil graag de Xafax nieuwsbrief ontvangen Aanmelden