| De aanhoudende gezondheidscrisis en de daaraan gekoppelde overheidsmaatregelen geven telkens nieuwe uitdagingen. Hoe kom je snel aan IT-onderdelen en apparatuur ondanks de tekorten op de markt? Of hoe kom je op een persoonlijke manier met klanten in contact tijdens deze lockdown? Via onze periodieke nieuwsbrief blijven wij u in ieder geval informeren. We gaan u in deze nieuwsbrief informeren over een aantal nieuwe mooie ontwikkelingen die we hebben gerealiseerd. We hebben onder andere software ontwikkeld voor het reserveren van werkplekken of vergaderruimtes. De Xafax Group heeft zich verder gespecialiseerd door de overname van NC-systems en dankzij een nieuwe collega bij Xafax ICT is de expertise toegenomen. We zijn trots als we zien hoe ons team zich verder heeft weten te professionaliseren. Hier zullen we de komende jaren ook de focus op houden. Onze klantenkring wordt groter en onze processen om u adequaat van dienst te zijn worden steeds belangrijker. Wij zorgen dat we daar goed op inspelen en voorbereid zijn. Verder willen wij u wijzen op de geldende regelgeving voor interne betaalsystemen (PSD2) en vertellen wij met trots over onze klantcase bij Nic Oud. Veel leesplezier! Met vriendelijke groet, Fokko Duijzer Algemeen directeur |