Menu
Contact
Menu Contact
Actueel

Bibliotheeksoftware naar de Cloud!

Xafax Lanceert nieuwe versie van Easyaccount+ (EAP 8)

EasyAccount+ (EAP) is een totaaloplossing voor het beheren, betalen en registreren van vele faciliteiten in de bibliotheek. EAP bestaat uit slimme selfservice modules waarmee u voor uw leden en niet-leden een uiterst gebruiksvriendelijke (betaal)omgeving creëert.

De nieuwste versie van EAP is een Cloud versie of Software as a Service (SaaS). Uw systeem wordt door ons beveiligd en up-to-date gehouden. Hier hoeft u dus niets voor te doen, want wij nemen het volledige beheer voor u uit handen. Zo kunnen u en uw werknemers zich focussen op andere taken in de bibliotheek.

Nieuwe features:

  • Software as a Service (SaaS)
  • Vernieuwde webPrint met MS Office ondersteuning.
  • Self service inname (integratie met DialocID)
  • Active Tickets,  Ticket verkoop in de bibliotheek (op de Kiosk)
  • Online Payment via Mollie

Verbeteringen:

  • Nog betere performance
  • Verhoogde beveiliging Rating A 
  • Nieuwe moderne look
  • Nieuwe verbeterde zoekfuncties
  • Nieuwe en verbeterde weergave van de werkstations in de beheer (counter)site