Xafax NetPay is een universeel cashless betaal- en loyaliteitplatform dat gebruikt kan worden voor optimaal betaalgemak voor leerlingen en studenten.
Met NetPay kunnen onderwijsinstellingen, van lagere school tot universiteiten hun leerlingen en studenten eenvoudig cashless laten betalen. Dit gaat met een studentenkaart (NFC), tag of smartphone bij betaalpunten zoals kassa’s, verkoop automaten, multifunctionals en meer.
Ook toegangscontrole, aanwezigheden (bijvoorbeeld refter of bus transporten) en kinderopvang kan worden opgenomen voor wat betreft registratie en / of betaling.
Via het bijhorende myNetPay webportaal kan men online krediet opladen terwijl men in realtime een overzicht van alle transacties kan volgen.
Verder is het volgende mogelijk via het portaal:
Door de realisatie van een koppeling tussen Xafax NetPay en Smartschool is het mogelijk om naadloos te navigeren tussen de beide platformen met Single Sign On (SSO).
Andere voordelen zijn dat u bijvoorbeeld geen gebruikers handmatig in de juiste groepen hoeft te zetten waardoor sneller en efficiënter gewerkt kan worden.
In Smartschool kunnen notificaties getoond worden van MyNetPay, zoals “laag saldo.”
Het systeem levert meer veiligheid voor u en het personeel, minder kans op fraude, diefstal of vandalisme. Daarbovenop biedt het een meer efficiënte werking met bijhorende kosten- en tijdsbesparing door het elimineren van de geldstromen en geautomatiseerde rapportageservices naar boekhouding.
Smartschool is een digitaal schoolplatform, bedoeld ter ondersteuning van de samenwerking tussen scholen, leerkrachten, leerlingen en ouders. Het integreert de communicatie, de administratie, het e-leren, de rapportering, data-analyse en een leerlingvolgsysteem.
Met bijna 40 jaar ervaring in cashless betalen kunnen wij vanuit onze eigen producten en serviceorganisatie met Benelux dekking (ruwweg 20 regionaal geïmplementeerde servicemedewerkers) sterke garanties bieden aan onze klanten. Vanuit onze ervaring doen we er alles aan om “change management” tot een minimum te beperken zodat de operationele werking van onze klanten er zo min mogelijk hinder van ondervindt. Het modulaire karakter maakt dat we op het tempo van onze klanten in combinatie met de ontwikkelingen in de markt te gepasten tijde features kunnen toevoegen.
Beperkte kost DNV (Dienst Na Verkoop) met solide service op de kwaliteits- materialen, gedekt door een serviceovereenkomst, maakt dat u de komende 10 jaar nooit voor verrassingen komt te staan.