Menu
Contact
Menu Contact
Xafax Case Study

ANWB/Hoekstra Opleidingen

‘Alle ICT-zaken bij Xafax ICT onderbrengen was mijn beste beslissing’
Wat was de vraag?

Hoekstra Opleidingen was op zoek naar één partij voor al haar IT-diensten.

Onze oplossingen

Het one stop shop principe van Xafax ICT heeft het mogelijk gemaakt om alle ICT diensten bij één partij onder te brengen.

U ook ontzorgen?

Xafax ICT maakt beloftes waar. Ook uw online omgeving uitbesteden? 

afspraak maken?
Marco Koelman
Marco Koelman
Marketing & sales
Oplossingen voor deze case
Telefonie

Marco Schilder had met zijn bedrijven op meerdere locaties een totaal geïntegreerd bel-plan nodig zodat ook deze vestigingen samen met de ANWB vestigingen makkelijk konden communiceren.

Hiervoor hebben wij gekozen voor een hosted VoIP oplossing die wij voor hem beheren.

Meer over Telefonie
MyNetPay
Office 365

Voor alle gebruikers hebben Office 365 beschikbaar gemaakt. Daarnaast is alles in Share-point gezet zodat ze vanaf elke willekeurige plek bi de documenten kunnen.

Meer over Office 365
MyNetPay
Werkplekken

Wij hebben alle werkplekken voorzien van een NUK. Dit is een hele compacte volwaardige pc. Hiermee zijn zij de komende jaren weer volledig up-to-date.

Meer over Werkplekken
MyNetPay
Marco Schilder
Marco Schilder
Directeur eigenaar
"Het is allemaal een stuk inzichtelijker geworden en, niet onbelangrijk, fors goedkoper."

Alle ICT gerelateerde zaken laten onderbrengen bij Xafax ICT was mijn beste beslissing. In mijn ogen is Xafax ICT de beste ICT-partner voor veel MKB'ers.

Terug naar alle cases